Liget Budapest Projekt: Megújul az Olof Palme Ház is

Tart az Olof Palme Ház rekonstrukciója. A Városliget szívében lévő 2019-ben nyithatja majd meg kapuit.

Tovább

Okosparkolás és okostankolás a jövő

Az SAP együttműködést kötött a Volkswagen-csoporthoz tartozó SEAT autógyártóval és a Samsung Electronics vállalattal a jövő okos autói fejlesztése érdekében. A szoftvergyártó és a német EnBW áramszolgáltató közös fejlesztése eredményeként pedig márciusban egy intelligens utcai lámpát is bemutattak, amely a jövő okos városaiban lakók életét könnyíti meg.

Tovább

Kutyáikkal hívták fel a figyelmet a sztárok a szívférgességre

Hazánk hírességei a saját egészségük mellett kutyusaik jóllétére is ügyelnek, ezért figyelemfelhívó futáson vettek részt kedvencükkel együtt. Sarka Kata, Szabó Zsófi, Katus Attila, Nyári Dia, Nagy Alexa és Tornóczky Anita a szívférgességre kívántak ezzel figyelmeztetni minden kutyatulajdonost, mivel ez a szúnyogok terjesztette betegség halálos veszélyt jelent négylábú barátaink számára.

Tovább

Munkába állt a Z generáció

A fiatal felnőttek mintegy 70%-a egy éven belül munkahelyet vált, elvárásaik merészebbek, mint a náluk idősebbeké, és számukra már a lojalitás is mást jelent. A Jófogás és a GKI Digital egy kutatássorozatot indított, melynek célja a fiatal felnőttek szokásainak, problémáinak, az előttük álló kihívásoknak a megismerése. Meglepő tények és megdöbbentő adatok a munka világából az éppen csak felnőtté vált Z generációról.

Tovább

Színes és hasznos kiegészítők gyermekek számára a Bobojca műhelytől

A Bobojca műhely egy családi vállalkozás, mely szép és hasznos kiegészítőkkel és játékokkal tesz azért, hogy a gyermekek vidáman és boldogan fejlődjenek, és hogy a szülők mindennapjai is egy kicsit könnyebbé váljanak.

Tovább

Félmillió letöltésnél jár az Én kicsi Tescóm

Már több mint ötszázezren letöltötték a POSSIBLE Games által készített Én kicsi Tescóm mobiljátékot, mely január közepén elérhetővé vált a közép-európai régió más országaiban is.

Tovább

Belép a magyar mosószerpiacra az Unilever

Az Unilever Magyarországon is belép a mosószerek piacára: itthon is bevezeti a világszerte ismert Surf márkát. Évi másfél milliárd eurós forgalmával a Surf – hasonlóan a Dove-hoz vagy a Magnumhoz – az Unilever „eurómilliárdos” márkáinak egyike. A Surf mosószer-termékcsalád az összes népszerű formátumban – mosópor, folyékony mosószer, mosókapszula – elérhető lesz az üzletekben. Az Unilever a hagyományos termékeket kedvelő vásárlóinak a mosóport ajánlja, a kényelemre törekvő felhasználók számára a kapszula az optimális megoldás, míg azoknak, akiknek a frissen mosott ruha illata a legfontosabb, a folyékony változat válhat be igazán.

Tovább

A kényelmes is lehet trendi: női táskák a hétköznapokra

Egy nőnek a hétköznapi rohanásban a legfontosabb, hogy kényelmes körülmények között jusson el A-ból B-be. Ez persze nem jelenti azt, hogy mindenféle trendet, nőiességet és eleganciát fel kell adni. A legjobb, ha mindezek együtt tudnak érvényesülni, ha a ruházatban nem is, legalább a kiegészítők terén.

Tovább